Ana içeriğe atla

Neden "Kahve Aşkına" Tercih Sebebi Olmalı?

1) Kahve Aşkına gıda sektörünün en deneyimli isimlerini aşkla bir araya getirerek kurulmuş bir ekiptir. Bizim için en önemli kıstas işine aşkla bağlı, tutkulu insanların ortak sinerjisiyle yatırımcılarını bu çok özel kadroyla yükseltmektedir.
2) Hammadde ve ürünlerimizin tamamını kalitesinden hiçbir taviz vermeden son derece uygun fiyatlarla temin ediyoruz. Böylece yatırımcılarımızın çok ciddi oranlarda alırken de satarken de kar etmesini sağlıyoruz.
3) Bizler ''Kahve Aşkına'' markası olarak sektördeki tüm gelişmeleri takip ediyor ve hatta ona yön veriyoruz. Bu sebeple sektörün sürdürülebilir karlılığı konusunda fikir ve söz sahibiyiz.
4)Misafirlerinize sadece zengin kahve menüsüyle değil çok özel spesiyallerle süslediğimiz ek menümüzle de tüm gıda ihtiyaçlarına hitap ediyoruz.
5)Konusunda uzman saha elemanlarımız şubelerimizin ihtiyaçlarını tespit amaçlı sürekli şubelerimizin yardımcısıdır.
6) Kalitemizin olmazsa olmaz özelliklerinden birisi de personelimizin eğitimidir. Bu konuda uzman kadromuz her zaman yanınızda.
7) Ürünlerimizin tamamını belgeli üreticilerimizden temin ettiğimiz için yılın tüm zamanı ürün sürekliliğini sağlıyoruz.
8)Konusunda uzman ve özel eğitim almış profesyonel personel desteği sağlıyoruz.
9)Tüm bu hizmetler ve üstün kalitesiyle ''Kahve Aşkına'' markasına yaptığınız yatırımlarınızın çok kısa bir vadede size geri dönmesi imkanını sağlıyoruz.
10) ''Kahve Aşkına'' tüm birimleriyle profesyonel; organizasyon ve altyapısıyla sektörün lider markalarından birisidir. Altyapısı zayıf, kontrolsüz çoğalmayı değil kararlı ve güçlü adımlarla durmaksızın büyümeyi hedefliyoruz.
11)Gıda sektöründeki bu büyüme potansiyeline kendi öz kaynaklarıyla yatırım yapabilme ve yön verebilme gücüne sahibiz.
12) Tüm dünyada kabul görmüş başarıdan başarıya imza atmış bir sistemin gücüyle Franchise sisteminin başarısı her gün defalarca kanıtlanan organizasyon yapısına inanıyoruz.
13) Her zaman gururla söylediğimiz bir prensibimizdir ki, bizler yatırımcımızdan önce para kazanmaya odaklı değil; güven ve dostluk kazanmaya odaklanıyoruz. Tüm gücümüzü de sarsılmaz bağlardan alıyoruz.
14) ''Kahve Aşkına'' ürünlerini, tüm hijyenik şartlara uygun belgeli, güvenilir ve tesis kalitesiyle temin ediyor ve aynı titizlikle satışını yapıyoruz.
15) Gizli müşteri yöntemi ile kurumsal profesyonelliği koruma özverisi içerisindeyiz.
16) Şubelerimizin çok daha verimli çalışmalarını sağlamak için farklı zamanlarda memnuniyet ölçümleri yaparak AR-GE desteği veriyoruz.
17)Tüm reklam mecralarında sürekli yayınladığı tanıtım ve organizasyon reklamlarıyla ile marka bilinirliğinin diri tutulması desteğini veriyoruz.
18)Ulaşılabilir müşteri hizmetleri( Call Center) sayesinde misafirlerimizin talepleriyle yakından ilgileniyoruz.
19) Temel prensiplerimizi bu güçlü bağla mühürledikten sonra siz değerli yatırımcılarımız kazandıkça bizlerde kazanıyoruz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Espresso Tarihçesi

Kaynayan su buharının kahveden geçirilmesi fikri ilk olarak 1820 yılında Fransız Bernard Rabaut tarafından uygulanmaya başlandı. Kısa süre içerisinde bu metod kahve satıcıları tarafından kullanılır hale geldi. Bir başka Fransız Edwarda Loysel De Santais ise ilk defa bu metodu kullanan bir makine icat ederek bunu 1855 yılında Paris Fuarı'nda tanıttı. Espresso tarihi için bir mihenk taşı olan bu makine bir ilkti ama ortada bir sorun vardı. Kahve yavaş oluyordu ve bir kahve için sabırsız insanlar beklemek istemiyorlardı. Öyle ki bir kahve için 10 dakikayı dahi bulan bekleme süreleri oluyordu. Gelişmeye başlayan küresel iş dünyasında işe gitmeden önce veya iş aralarında bu bekleme süresi insanlara uzun gelmeye başlamıştı. Kahvenin yapılış sürecini kısaltmak kahve satıcılarının daha hızlı hizmet verebilmesi için çok önemliydi. Böylece suya basınç uygulama fikri ortaya çıktı. Alman Gustav Kessel bu fikrin sahibiydi ve 1978 yılında bu fikrin patentine sahip oldu. Kessel yaptı

Franchising

Franchising sistemin belirlenmiş kollarından olan yiyecek sektörü üzerinde oldukça büyük çalışmalar ve hizmetler verildiği gözlemleniyor. İngilizce bir kelime olan franchising, Fransızca bir kelime olan  “affanchir”  kelimesinden türetildiği belirtiliyor. Herhangi bir ürüne ya da hizmet üzerinde denenmiş olan ve kalitesi kanıtlanmış başarılı bir markaya, isme ya da bu markaların satış dağıtımlarını yapabilmeleri için belirlenmiş bedel karşılığında veren taraf olarak biliniyor. Bu sistemin doğrudan ya da dolaylı bir malı, belirlenmiş bedel karşılığında Franchisor’un ticari ismini ya da markasını kullanım zorunluluğu ile taraflar arasında yapılan anlaşmanın sonucu olarak meydana geliyor. Birden fazla tür içeren franchising, oldukça kazançlı bir büyüme türü olarak halk arasında biliniyor. Bu türlerden bazıları; Ulusal ve Uluslararası Franchising Ürün ve Marka Franchising İşletme Sistemi Frachising şeklinde oluşturulmuş türleri ile girişimci ve yatırımcı kişilerin dikkatini çekm

Latte'den Cappuccino'ya Kahve Çeşitleri Ve Yapılışları

Türk kahvesiyle başlayıp hazır kahve içmemizle devam eden bu kahve sevdamız, 3. nesil kahvecilerin artmasıyla yeni bir boyut kazandı. Ülke olarak en çok içtiğimiz siyah çayı genç nesille birlikte sollayan kahve, artık elimiz ayağımız oldu. Sınav zamanlarımızın vazgeçilmezi, iş ortamımızda bizden biri. Gerçekten günlük hayatımızın bir parçası olan kahvenin tüm çeşitlerine hakim miyiz? Hepsini görelim, öyle karar verelim.. 1) Tüm tariflerin başrolünde espresso Neredeyse tüm kahveler espresso bazlı yapılır, üzerine süt ve su eklenerek hazırlanır. Tek başına shot olarak içilen espresso, makinelerde belirli bir oranda basınç ve yüksek ısıda suyla 25-30 ml. arası bir miktarda bardağa dökülür. 2) Lekeli Kahve Latte Macchiato "Lekeli süt" anlamına gelen Latte Macchiato, sütün üzerine espresso dökülürken lekeler oluştuğu için bu isimle anılıyor. Genelde üzerine kakao dökülerek servis edilen bu kahvede kullanılan süt yoğunlaştırılarak hazırlanıyor.