Ana içeriğe atla

Kahve Aşkına


Hedefimiz; şu ana kadar ki edindiğimiz tecrübeleri sizlerle paylaşmaktır. Markamızın vazgeçilmez prensibi olan karşılıklı güven ortamının sağlandığı bir çizgi paralelinde ticari ortaklığımızı oluşturmak ve saygın, keyifli,itibarlı, karlı bir iş ortamı hazırlayarak bu ilişkiyi uzun yıllar devam ettirmektir.
Güçlü organizasyon yapısı, verimli iş disipliniyle kahvenin tadım, sunum ve tüketilecek mekan tasarımlarıyla harmanlanmış ; konusunda uzman ödüllü personeliyle kahve öncesi yemekleri, salataları, atıştırmalıkları, kahve sırasında tüketilen leziz tatlıları misafirlerin beğenisine özenle sunmuştur.Konusunda hassas çalışmalarımız bizlere franchise talepleri olarak geri dönmesiyle, markamızın yüksek kalitesini en ince detaylarına kadar prosedürlendirip vazgeçilmez kriterlerimizi ve markamızı hakkı ile taşıyabilecek iş ortaklarımıza"Yüksek Kalite Standartları" olarak sunduk.
Kahve Aşkına şimdi sektörün tüm yenilik ve güzelliklerini çatısı altında toplamış, misyon ve vizyonuyla dünya çapındaki meslektaşlarına "kahvede yüksek kalite" örneği olmuştur.
Merkezi İzmir'de bulunan Kahve Aşkına kuruluşundan itibaren önemli başarılara imza atmıştır. Şimdiye kadar açmış olduğumuz şubelerimizde günlük müşteri sayısı ve karlılık tablosu fizibilite çalışmalarında öngördüğümüz hedeflerin oldukça üzerindedir.
İzmir Bornova'da başladığımız bu yolculuğumuza ülke genelinde yeni şubelerimizi ekleyerek büyümekteyiz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Espresso Tarihçesi

Kaynayan su buharının kahveden geçirilmesi fikri ilk olarak 1820 yılında Fransız Bernard Rabaut tarafından uygulanmaya başlandı. Kısa süre içerisinde bu metod kahve satıcıları tarafından kullanılır hale geldi. Bir başka Fransız Edwarda Loysel De Santais ise ilk defa bu metodu kullanan bir makine icat ederek bunu 1855 yılında Paris Fuarı'nda tanıttı. Espresso tarihi için bir mihenk taşı olan bu makine bir ilkti ama ortada bir sorun vardı. Kahve yavaş oluyordu ve bir kahve için sabırsız insanlar beklemek istemiyorlardı. Öyle ki bir kahve için 10 dakikayı dahi bulan bekleme süreleri oluyordu. Gelişmeye başlayan küresel iş dünyasında işe gitmeden önce veya iş aralarında bu bekleme süresi insanlara uzun gelmeye başlamıştı. Kahvenin yapılış sürecini kısaltmak kahve satıcılarının daha hızlı hizmet verebilmesi için çok önemliydi. Böylece suya basınç uygulama fikri ortaya çıktı. Alman Gustav Kessel bu fikrin sahibiydi ve 1978 yılında bu fikrin patentine sahip oldu. Kessel yaptı

Latte'den Cappuccino'ya Kahve Çeşitleri Ve Yapılışları

Türk kahvesiyle başlayıp hazır kahve içmemizle devam eden bu kahve sevdamız, 3. nesil kahvecilerin artmasıyla yeni bir boyut kazandı. Ülke olarak en çok içtiğimiz siyah çayı genç nesille birlikte sollayan kahve, artık elimiz ayağımız oldu. Sınav zamanlarımızın vazgeçilmezi, iş ortamımızda bizden biri. Gerçekten günlük hayatımızın bir parçası olan kahvenin tüm çeşitlerine hakim miyiz? Hepsini görelim, öyle karar verelim.. 1) Tüm tariflerin başrolünde espresso Neredeyse tüm kahveler espresso bazlı yapılır, üzerine süt ve su eklenerek hazırlanır. Tek başına shot olarak içilen espresso, makinelerde belirli bir oranda basınç ve yüksek ısıda suyla 25-30 ml. arası bir miktarda bardağa dökülür. 2) Lekeli Kahve Latte Macchiato "Lekeli süt" anlamına gelen Latte Macchiato, sütün üzerine espresso dökülürken lekeler oluştuğu için bu isimle anılıyor. Genelde üzerine kakao dökülerek servis edilen bu kahvede kullanılan süt yoğunlaştırılarak hazırlanıyor.

Franchising

Franchising sistemin belirlenmiş kollarından olan yiyecek sektörü üzerinde oldukça büyük çalışmalar ve hizmetler verildiği gözlemleniyor. İngilizce bir kelime olan franchising, Fransızca bir kelime olan  “affanchir”  kelimesinden türetildiği belirtiliyor. Herhangi bir ürüne ya da hizmet üzerinde denenmiş olan ve kalitesi kanıtlanmış başarılı bir markaya, isme ya da bu markaların satış dağıtımlarını yapabilmeleri için belirlenmiş bedel karşılığında veren taraf olarak biliniyor. Bu sistemin doğrudan ya da dolaylı bir malı, belirlenmiş bedel karşılığında Franchisor’un ticari ismini ya da markasını kullanım zorunluluğu ile taraflar arasında yapılan anlaşmanın sonucu olarak meydana geliyor. Birden fazla tür içeren franchising, oldukça kazançlı bir büyüme türü olarak halk arasında biliniyor. Bu türlerden bazıları; Ulusal ve Uluslararası Franchising Ürün ve Marka Franchising İşletme Sistemi Frachising şeklinde oluşturulmuş türleri ile girişimci ve yatırımcı kişilerin dikkatini çekm